Aşırı derecede panik atak ve anksiyetem var net yani tedavi olamıyorum emziriyorum zaten ilacda kullanmak istemiyorum çocuklara bakamam öyle olunca .konuya gelecek olursak sürekli birini görüyorum kızlar erkek gibi böyle kafamı cevirdigim an kayboluyor sadece ben kafayı mı yiyorum bilmiyorum nedir bu Allah aşkına yaşayan var mı