Arkadaşlar bebeğim 7 ay 19 günlük önceden beslenmeye bile kalkmazdı geceleri şuan akşam 8 8 buçuk gibi uyuyor sabaha kadar sayısız ağlayarak uyanıyor Deliricem sersem gibi oluyorum yat kalk yat kalk bide önceden 7 buçuk gibi kalkardı şuan 5 6 da kalkıyor 1 saat sonra tekrar uyumak istiyor falan çok değişik günler geçiriyorum çok yıprandım🫠Bu geçiçi bir süreç mi ?Yoksa artık hep böyle mi olucak?Bu arada diştir belki diye düşündüm ama daha hiç dişimiz çıkmadı ve hiç kabarıklık falan da yok 🫠🥹🥹