papatya_1125 Doktor 3 tane balik yağı önerdi ama hangisini alalım bilemedim 🌸dynavit 🌸 easy Fish Oil 🌸ocean Bunlardan birini kullanan varsa bana yazabilir mi acaba nasıl?
Shewolff papatya_1125 ben möllers aldım ama bi dahaki ocean alacağım içeriği gayet temiz fiyat olarak da daha uygun
livanurvealpinannesi61 papatya_1125 en iyisi möllers içerik olarak temiz en çok möllers tercih ediliyor diğerlerinin tadı güzel değil.
papatya_1125 Shewolff teşekkür ederim. Mollers düşünüyordum.doktor "tadından dolayı icemeyebilir dedi
livanurvealpinannesi61 Shewolff möllers in içeriği de temiz bende ocean alacaktım ama kullananlar tadı kötü oğlum içmiyor diyor bende möllers kullanıyorum 3 ay gidiyor
livanurvealpinannesi61 papatya_1125 ben möllers kullanıyorum tadı gayet güzel ocean kullananlar anneler oğlum tadını sevmedi içmiyor diyor aşırı balık kokuyormuş ben möllers tutti fruttili olanı kullanıyorum çok güzel
Shewolff livanurvealpinannesi61 evet çok iyi möllers ama içtikten sonra o kokusu 😭nasıl çıkarıyorsunuz yemin ederim azıcık üstüne damladı çarşaf yastık değdiği her yer balık kokuyor ve 2 defa yıkamama rağmen hala üzerine koku geliyor sanki
oglumubeklerken papatya_1125 karışık meyveli, kokusu harika, tadına bakmadım ama oğlum severek içiyor. 1 kaşık veriyorum daha istiyor vermiyorum diye ağlıyor 😅 dolapta görünce durup dururken istiyor o derece seviyor
Tubik57 papatya_1125 1,5 -2 yaş arası kullanıyorduk. Bu sene tekrar basladım 7 yasına girecek balıgı cok seviyor ama her zaman balık bulamıyoruz o yüzddn vermeye basladım.
papatya_1125 livanurvealpinannesi61 çok şaşırdım ben özellikle mollers sordurdum eşime. Tadı kötü demiş.bunlari tavsiye etmis.20 aylik
livanurvealpinannesi61 papatya_1125 geçen yıldan beri möllers kullanıyorum tadı çok güzel çoğu anne möllers kullanıyor memnun
papatya_1125 Fthnf_ eşim dediğiniz markayı sormuş ama tadı kötü yiyemeyebilir demiş o yüzden bunları yazmış
papatya_1125 oglumubeklerken size de teşekkür ederim. Çok duyarlisiniz.valla bu kadar cevap beklemiyodum. 🌸şurup şeklinde mi peki