Kiviefe 5,5 aylık bebegi olanlar bebiş ler ne alemde rotalar yapıldı. Biz dönüyoruz ama kolumuzu kurtaramıyoruz kilomuzu boyunuzu bilmiyoruz. D vit ve kan danlasını kullanıyormusunuz?
ENHA_17 Kiviefe merhaba biz 5ay 10 günlüğüz bizim adımız da Efe 😊 rotanın ikinci dozu yapıldı. Henüz dönemiyor dönmeye çalışıyor bazen ama totomuzu tam ceviremiyorız mama sandalyesinde 10 15 dk oturuyoruz artık
Selinmom Kiviefe 5 ay 20 günlüğüz rota yapıldı bizde dönüyoruz sürünemiyor henüz . Ek gıdaya başladık. İşimiz gücümü oyun
Busraa5858 Kiviefe biz de 5 ay 10 gunluguz ek gidaya gectik mecbur kaldik biraz gece uykumuz 10 sefer uyaniyoruz ağlayarak. Donmeye biz 3.5 aylikken basladik bir ara donmuyorduk ama artık dönüyoruz ve kolumuzu çıkarabiliyorduk. Bebeyatmazda oturuyoruz biraz biraz. Ben bıraksam yurutecle gezmek istiyor. Emmiyo ve mama yemeyi kesinlikle reddediyo bizim yediklerimizden yemek istiyor
Ulasece Kiviefe 5 ay 7 günlüğüz ek gıdaya başladık elma armut havuç püresi birde yoğurt veriyorum onun dışında anne sütü alıyor mama almıyor geceleri de bi 10 gündür 2 saatte bir uyanmaya başladı dönüp sürünüyor yerlerde
Perapera Bizde 5 buçuk aylığız henüz dönemiyor mama sandalyesinde kahvaltı yapıyor çok olmayacak şekilde oturtuyorum koltukta yanlarına yastık koymadan oturabiliyor. Popo üstü kendi etrafında dönüyor
erdgd_ Merhaba bizde 5 ay 18 gunlüğüz d vitamni devam rota 5.ay da yapıldı bitti.. kan ilacini 6.ay kontrolunde kan tahlili yapip ihtiyacina göre başlayacağız doktorumuz öyle söyledi..
Tuba_01 Maşallaj heveslenerek okudum yazdıklarınızı inşallah bende götürüm o günleri 4 e gircez gazlı bi oğlum var inşallah çabuk biter
Uygariklim 5 ay 9 günlüğüz. Rota 2. Doz yapıldı. D vitamini ve kan damlasını kullanıyoruz. Dr umuzun da izniyle gün içinde ara ara 10-15 dklık mama sandalyesine oturuyoruz. Tam döneniyoruz henüz ama çabalıyoruz. Ek gıda tadımlarına başladık yavaş yavaş
ENHA_17 Uygariklim biz de döneniyoruz ya toto gitmiyor bi türlü bak böyle yapcan diye gösteriyorum ama olmuyor 😂 yüzüstü durmayı da sevmiyor
AtaTrkmn Kiviefe 5 ay 8 günlük oğlum dönüyo fıldır fıldır sürekli emeklemiyo ama sürünüyo poposunu kaldırıp kendini itiyo öne öyle ilerliyo sürünerek😂çok mecbur kalınca yürüteçe koyuyorum geziyo ordan oraya vitrinde duran örtüyü çekip herşeyi yere savurdu hatta geçen🤦🏻♀️Biz yemek yerken mama sandalyesinde oturuyo ek gıdaya başlatmadı doktorumuz 6. Ayı bekliyoruz d vitamini ve kan damlası kullanıyoruz ☺️