tomvejerry Bebeğim 3ay 14gunluk kızlar bugün bütün gün uyutmaya çalışıyorum yarım saat uyuyo sonra uyutamiyorum,4.ay atağı mi bu yoksa 🫣
Nisay tomvejerry hoşgeldin sevgili anne😂 kucakta ne uyuduysa o bizde de 10 dk uyuyo kalkıyo deli gibi de uykusu var. 4. Aya girmek üzereyiz biz 2 haftadır böyleyiz valla kolay gelsin sana da umarım kısa sürer sizin😊
tomvejerry Elanur-mehmetaliannesi inşallah geçicidir bende çok yoruluyorum uyutana kadar canım çıkıyor yarım saat sonra uyanması bide uykusunun hala olduğu halde çok kötü
Nisay tomvejerry elbet geçecek ya uzun süren bir atakmış bu maalesef. Kahvaltı yapmaya vakit bulamıyorum resmen bende.