Eğer her şeyi göze aldıysanız süreciniz normal gidiyor . Ama bir hafta sonunda kendş söylemeye başlar ama 3 ay sonunda . Oğluma 3 yaşında öğrettim 1 ay sonunda kendi söyledi çişe 1 ay boyunca hep ben görürdüm . Sizin çocuğunuz ekstra küçük bir çocuk daha. Öğrenince de kazalar olmaya devam edebilir artık öğrendi hep tuvalete gidecekte olmuyor 1 sene kazalar oluyor dediler. Tutmayı öğrenmiş ama çocuğunuz anladığım kadarıyla süreci o öğrenene kadar siz yöneteceksiniz