14 günlük bebek memeği yeni yeni aldı biberonla sağım yapıp veriyorum hep. Şimdi sorum şu memede aktif kalmıyor 2 çekip bırakıyor sonra aranıp tekrar çekiyor. Sonra sağım yapıyorum sütüm aynı ml çıkıyor e o sütü de bebeğe veriyorum hepsini içiyor. O zaman emmediği anlamına mı geliyor.