Yineben annem 5 sene önce arnica tesla premium süpürgesi vardı başlarda memnunduk sonra çekim gücü azaldı o bile Şuan 5 bin olmuş.
Annemde bende dyson v8 Absoluet kullanıyoruz çok memnunuz
Alabilirseniz kesinlikle alın en iyi yatırımlardan biri😂
Eşim doğum hediyesi almıştı bahaneyle isteyin 🤪🤪🤪🤪