Beren2323 4 aylık bebeğim var evet saçı çok dökülüyor ama kafasının arkası bir TL kadar boş böyle yaşayan var mı kötü birşey mi
Sedaalya Beren2323 yok değil çok çok normal. Bizimde öyledi şimdi baya uzadı 17 aylık oldu. Korkmayın lütfen mevsilsel de dökülmeler oluyor ama bebeğiniz şuan küçük bu aylarda çok normal
Beren2323 Sedaalya ikinci çocuğum birincide de dökülüyordu ama böyle açılmalar olmuyorsu nerdeyse 1 TL’den büyük çok korktum