_LORY_ biz aptamil kullanıyoruz güzel kilo aldırıyor. Sma, golden goat, bebelac, evolvia bir çok marka var canım. Eds biberon kullanarak kilo alımını düzeltebilirsin normalde meme reddi yaşamak istemeyen anneler kullanıyor ama biberon reddeden bebeklerde de işe yarayabilir belki .