Valla ben doğduğundan beri mana + meme veriyorum onların dışında tabiki suda veriyorum şöyle düşünün sizde çay kahve içiyorsunuz ama suyun ayrı bir yeri var bebeklerimizinde suya ihtiyacı var ki suyun hiç bir zararı yok ben günde 2 defa veriyorum kakası içinde faydalı sonuçta mama kabız yapabilir