Elifsu_19 hayırlısı olsun öncelikle. Emzirmeyi kesmemenizi tavsiye ederim, eğer istemezse bebeğiniz istemeyecektir. Ancak bunu bırakma kararını siz vermeyin. Sadece gerekli vitamin ( c vitamini , multivitamin, kalsiyum magnezyum d vitamini, demir ve mikro mineraller be protein yönünden beslenirseniz altından kalkarsınız. Bebeğim 6 ayı geçiyor ek gıdayı veririm ile olmuyor çünkü ek gıda ilk aylarda tadım ve çay kasıgı kadar oluyor miktarı. Emzirmeyi sadece beslenmek olarak düşünmeyin büyük bebeğiniz için. hamileliğin ilk ayları zaten kanınızdan beslenecek bebeğiniz ki emzirmek de kandan. Ve beyniniz o dengeyi kurabilir. Aksi bir durum olmadıkca ve dr unuz gerçekçi nedenler söylemedikçe emzirmeyi kesmeyin.