Esrasss Prego dolo kullaniyorum ancal bebegim sevemedi oturmak istemiyor asla hep kucakta duruyor ben bizi goremeyince yaptigini dusunuyorum acaba bu bebek arabasini kullanip memnun kalan varmi
Gamzesubak1 Esrasss elele mido kullanıyorum cok memnunum cok pratik kibar bi araba suan port bebeye geçtik daha da memnun kaldım