gunesbal ben almadan gitmiştim. sabah 8de sekreterden sıra alıp kayıt açtırınca asistan doktor bakıyor, zaten ultrasonda rahmin küçülüp küçülmediğine bakıyor, şikayetiniz yoksa biyere yönlendirmiyor. benim rahimdeki dikişim tutmamış mesela, kadın dopuma randevu aldım tekrar gitmiştim. genelde bi sıkıntı görünmüyor ama hem 1 ay geçmiş sizin kanama vs sıkıntınız yoktur büyük ihtimal