-elizsmom Bebeğinizin saçları dökülüyor mu ? Yada kestirmeyi düşünüyor musunuz Ben çok kararsız kaldım ,saçları aşırı komik oldu zaten saçı yok gibiydi seyrek yani , kestirsem gür çıkar mı yoksa??
1Annevekizi -elizsmom kestirsen gür çıkmaz. Sadece saçı zayıflatan durumlara karşı saç kökü daha kalın çıkar.
Papiii -elizsmom doguncada saci vardi valla desem dokuldu konik olur aksine 2.5 aglik oldu dahada artdi ve uzadi ayni tuyler kesmeyi dusunmuyorum uzasin eteklerini kesicem
Minaa66 -elizsmom bnm kiz 4 aylik olucak neredeyse saci dokulmedi dogdugunda seyrekti cok az saclari ve minnacik uzadi