Gucluyummutluyumm Sbry-06 e devletten yapmistim ben hep kabul edilmemistir yaziyordu yine bu tarz bit postta bende sordum nasıl basvuru yaptiniz diye ben cimere yazdim demişti bende oradan yazdm hala cevap gelmedi