Benimde 2 ay 4 günlük bebeğim dün gittik doktora 4200 çıktı kilosu bebeğim prematüre ve 2480 gr doğmuştu bu nedenle kilo alımı iyi dedi, uyandırarak emziriyordum ancak artık uyandırma kendisi uyansın 4-5 saate kadar uyuyabilir gece dedi. Ancak ben sağım yapmayı bıraktım her 3 saatte bir emziriyorum çünkü emdikten 2 saat sonra sağsam tekrar göğüslerimin süt dolması zaman alacak nasıl yapmak gerekir anlamadım. Emzirdikten hemen sonra da sağım yapamıyorum çünkü bebeğin altını değiştiriyorum ve ben emzirme sırasında diğer göğsüme süt toplayıcı takıp akan sütümü toplayıp bebeğim göğsümü tam boşaltamadığı için emzirme sonrasında bu sütü biberonla veriyorum, varsa önerileriniz alabilirim