Minikfarem Kizlar bebegim 4.5 aylik kilo alimi cok azdi bugun ki kontroldede zayifladigini gorunce doktor ek gidaya baslama mi birde ari mama vermemi onerdi kac ml vermem gerekiyor acaba bebegime bu mamadan normal mamadan 150 cc veriyordum ari mamada da ayni cc mi vermem gerek bilen varmi acaba 🙏
Prensesannesi1234 Benim kızımda aynı 160 ml e kadar içiyor valla arı mamayı 😊 onun haricinde sadece mama yiyor kızım mamasını da 120 içiyor
Minikfarem Prensesannesi1234 anladim canım çok sağol demek ki bende o zaman normal mamasindan biraz daha fazla yapayim 😘😘
Minikfarem nimetgungor doktor onerisi diye yazmıştım okumadiniz sanirsam mecburiyetten erken basliyiruz canim keyiften degil.
ceylinnn Birde başka doktora götürün arı mama şekerli pirinç unu yararından çok zararı var. Arkadaşım verdi, bebeğinde karaciğer büyümesine neden oldu. Onun doktoruda çok kızdı verdiği için. Bİrde erken ek gıda alerji yada kabız yapar.
tczehra [bilinmeyen] ek gıda için erken değilmi bizim doktor 6 aydan sonra ver demişti kaşık maması ve ek gıda için