Mercimekannesiii uyandığında karnını doyuruyorum oyun halısına bırakıyorum yere oyuncaklarıyla oyalanıyo o sırada bnde hızlıca kahvaltımı hazırlayıp yapıyorum durmazsa yanıma alıyorum eline çıngırak ve kitabını veriyorum öyle oyalanıyo genelde 1.5 saat felan uyanık kalıyo tekrar yatıyor 30/45 dkk kalktığında açsa kaşık mama yapıyorum yada bende yere oturup onunla oynuyorum kucağıma alıp oynatıyorum kitap okuyorum hava güzelse işlerimi bitirip kalan süreyi dışarda geçiriyoruz ⅔ saat kötüyse sadece bi yarım saat hava alması için çıkarıp geri eve geliyoruz evde oyalamaya çalışıyorum belirli süre tv den çocuk müzikleri açıyorum onu izliyor (kukili, zeynoş ile adiş) eğer öğlen çok uyuduysa 10a kadar fln uyanık kalıyor fazla uyumadıysa 8 gibi yatıyor 😅