Merhaba 6 ay 23 günlük bebeğim
Aynı durumdan muzdaribim
İlk zamanlar anesteziye bağlamıştım dayanılma iz hale gelince doktora gittim
Bende sağ bilek sağ dizde var ayrıca belde ilk kslktığımda kendime gelmek için bir kaç saniye geçmesi gerekiyor. Yürümekte zorlanıyorum ilk kalktığımda adeta işkence basamıyorum
Doktor emzirme dönemi bittiğinde hormonlar düzeldiğinde geçecek dedi ama bir an önce geçsin istiyorum bende artık