Dnzsrn06 Kızlar merhabalar 🌸 kızım 4 aylık. Sütüm azaldığı için ek olarak mamada veriyorum. Benim gibi aynı durumda olan varsa mamayı ne kadar ve hangi sıklıkla veriyorsunuz? Aynı zamanda da emiyor. Sütüm sabah ve geceleri çok oluyor ama gün içinde yetmiyor.
Dry_cn Dnzsrn06 ayy artı mamayı arı mama gibi algıladım nedense saçma sapan bir yorum yapacaktım 🤣 canım sütünün az olduğu zamanlarda ver sürekli mamaya yüklenmeye gerek yok sende bol bol hoşaf tüketmeni öneriyorum
Zeyneppppp Dnzsrn06 bnm az değil ama kilo alımı az olduğu için günde 1 kere gece uykusuna geçmeden veriyorum