Adelsmomm Yarın dışarı çıkıcaz sağıp biberonla dışarda vermeyi düşünüyorum. Dolaptan çıkarıp direk çantanın termal kısmına mı koycam yoksa ılıtıp mı koycam?
Sedaekmekcii Adelsmomm ılıtıp koymayın onu 1 saat içinde tüketmek zorunda olursunuz soğuk koyarsınız 3 saat içinde ılıtıp verebilirsiniz
oglumubeklerken Adelsmomm oda sıcaklığında 3 saat kalabilir ama havalar çok sıcak bu sıcakta 3 saat duramaz.