Elif_18 ahh ahh bu 3 aylik bebisler hep yapiyor bunu🙄 canim benim sakin ol, geçiyor..
Bende bebisim seninki kadarken aynisini yasadim artık agliyodm emmedigi icin. Ama sakin kal, diren. Mama yerine once kucakta, sarki soyleyerek, dans ederek, oda gezerek, ziplayarak vs. Cesitli yollarla denemeni tavsiye ederim. Bebisin birine mutlaka yanit vericktr insallah. Ama ola ki hic biri olmadi, mamaya alıştı, bu seni asla yetersiz bi anne yapmaz. Sen güçlü ol stres yapma ki bebegine yansimasin. Onlar konusunda cok hassasiz, ac kalmasin vs die elimizden geleni yapiyoruz. Benm doktorum emzirme saatlerini ac 3 saatten önce verme dediginde sinirden hoplamistim. Nasi dayansın okdr die. Mecbur onuda denedim ve emdi🙊 zorlamadan denemek gerek. Zorladikca ters tepebiliyor. Allah yardimcin olsun 🙏❤