Bi benim doktorda sıkıntı var galiba yada benim sezeryan oldugumu unuttu 40 ’ın çıkınca gel dedi bana sağlık ocağına kızı götürdüğümüzde ordaki doktor bu dikişler alınır dedi 2 kere de hastaneye gittik 2 sinde de doktor gorevliymis soramadım bendeki şans kimsede bulunmaz ya🤦♀️🙄