Aptimalin prematil kullanıyorduk sütüm gelmediği zamanlar, sütüm gelince aptamil eoprotein ve suplement tozlarını anne sütüne karıştırıp içiriyordum güzel kilo alıyordu, aslında 2 gün bence normal bi süre 1 hafta olsa neyse dicem ama muhtemelen sarılık vs olmasın çabuk toparlasın diye dikkat ediyor olabilir doktorunuz