Kızlar 3 ay 25 günlük oğlum var öğlen uykusundan uyandığında sesi çatallı geliyordu grip oluyor sanırım ateşi yok serum fizyolojik damlattim bir kaç defa. İlerler mi acaba daha fazla doktora gitsem ilaç vermicek biliyorum. Evde yapabileceğim birşey var mı ?