Merhaba kızlar 2 ay önce doğum yaptım bebeğim sağlıklı çok şükür ama ben psikolojik olarak kötüyüm hayattan hiç bir şekilde sevk alamıyorum dışarı çıkmak bile istemiyorum sadece bebeğe bak yemek yap yemek ye yatır yat bu şekilde her gün ağlar oldum neden ben böyleyim diye bugün psikiyatri’ye gittim bana anksiyete bozukluğu dedi antidepresan ilaç verebilirim ama o da bebeğe geçer bebekte kilo alımı yapar sersemlik ve uyku hali yapar dedi ben de istemedim küçücük bebek ona o şekilde zarar gelsin istemedim uyuyamaz oldum ondan kaynaklı da olabilir dedi ilaç istemiyorsan her gün 20 dk çık dışarı yürü öyle yavaş yavaş iyi gelir dedi sizin bi öneriniz var Mı ?