Merhaba arkadaşlar, 4 aylık bir bebeğim var doğduğundan beri mama ile beslemek durumunda kaldım. Mama suyunu haZırlarken evdeki çelik kettle da suyu kaynatıyorum sonra da çelik çay termosuna koyup ordan kullanıyorum. Böylece hep sıcak suyum hazır oluyor. Çelik termosum baya eski annemin evinde vardı seneler öncesinden kalma ama kullanmamışlar pek. Büyük ve basmalı kullanışlı birşey. Üstten bastığımda musluğundan su geliyor. İçinde ufak bir yerinde silikon , plastik bir parça var , bir de üstteki kapak ve musluk kısmı çelik değil o kadar. Bebeğim için sağlıklı mıdır acaba kafama takıldı. Sizler ne kullanıyorsunuz?