Sorum şu çocuğun istekleri kişiligi de dikkate alınmalı mı? Bana çocukluğumda bekarligimda hiçbir şey sorulmadı herşey dayatildi annem babam tarafından yap dediler bende yaptım seçenek dahi yoktu, çocuğun ileride kreşe anaokuluna gitmek isteyip istemesini dikkate almalimiyim? Şu anda oğlum daha 1 yaşında ama kafamı bu kurcalıyor dayatici boğucu sert katı baskıcı bir ebeveyn olmamak için onu kendisi olmasına izin vermek istiyorum,misal vermek gerekirse mutfak dolaplarıni açıyor dağıtıyor karışmak istemiyorum…Bu ileriki zamanlarda nasıl yol izletmeli ? Çocukluğa geçtiğinde ondan sonraki gençlik dönemlerinde her konuda onu kararları hakkında dikkate almalimiyim bende bazen sırf ben istiyorum diye yaptıracağım şeyler olabilir mi??? İnşallah kendimi ifade edebililmişimdir