Bugleminannesi28 fatmaa37demir ay evet çok şık duruyor bende daha çok sade ve şık olarak olaya bakıyorum ama elbiseler üstte her zaman farklı oluyor üstte duruşunu da görselde baktım aslında pek hoş gibi de gelmedi kararsız kaldim