Kızlar merhaba. Kızım doğduğundan beri reflü yatağında yatıyor yani onun üstüne yatırıp sallıyorum bayağı büyük bir yataktı. Uyutunca hiç kıpırdatmadan yatağıyla alıp beşiğine koyuyordum hiç uyanmıyordu. Fakat şimdi artık reflü yatağına sığmıyor normal ince bir yastıkta uyutuyorum uyuyor ama yatağına koyarken uyanıyor. Siz bebelerinizi nasıl uyutuyorsunuz tavsiye verebilir misiniz?