dfkrblt kizlar 45 gunluk bebegim var 6 aya kadar su vermemeyi dusunuyordum bagirsaklari icin.Ama cevremde bir baski var😅 sizce ne yapmaliyim ?
Tuba dfkrblt ilk 4,5 aylıkken su verdim oda dışarısı 40 derece sıcak olduğundan dolayı. 6 ayına kadar vermene gerek yok sade anne sütü alıyorsa bebeğin😊
2Minnosannesi dfkrblt Ben demir ilacini vermeye baslayinca ilactan sonra 1 cay kaşığı kadar veriyordum 6. Ayda ek gidaya baslayinca ne zaman isterse verdim
Minik_oglum Ah ah bizimkilerde aynı tutturmuslar su ver şerbet ver biraz burnu tıkanmış doktor ilaca gerek yok dedi bizimkiler tutturmuş bı hafta boyunca sabah akşam calpol ver zor zor bir çocuğun kirktane ebesi olunca durum bu
dfkrblt Minik_oglum kayinpederim sirekli kizim su icmesine ne kadar kaldi diye soruyor😂 bebegimin amcasi gun sayiyor😅😅
Sura_e Minik_oglum ayy aynı annem hemen ufak çocuk mızmızlansa calpol ver fitil ver diyorum ki neye mızmızlanıyor bilmiyoruz diyo bi yeri ağrıyordu dedim belki ağrımıyordur kimyon ver yok ben sizi şekerli suyla anasonla büyüttüm su ver çok sıcak ama çok direndim 5.5 aylığız ne şekerli su ne her ağladığında ilaç yok kimyon rezene anason hiç bişey vermedim
Besteee dfkrblt kızım 5 aylık ilk doğduğundan beri veriyorum az az verdim şimdi su içmeyi çok seviyor az az devam anne sütü herşeyi karşılar desede doktorlar eskiler bazı şeyleri daha iyi bilir bence.
Sasah1441 dfkrblt ben doğdu doğalı veriyorum su yani sonuçta Dr sordum su ile karnı doyar anneyi emmez diye yasak diyoruz fln dedi zaten mama veriyordum ve temmuz doğumlu zemzem suyu veriyorum halen günlük veriyorum herkesin kendi düşüncesi tabi mama olmasa da verirdim bu arada...
Minik_oglum Sura_e bana diyor bunun başı ağırlıyor dedim nasıl anlıyosun basının ağırlığını ben anlarım diyor bebek daha üç aylık 😅
Gamzeciks dfkrblt kesinlikle verme. Ver diyenleri dinleme. İlk 6 ay sadece anne sütü. Mama veriyorsan eğer su verebilirsin ama.