Herkese merhaba saçlarım ombre artık çok sıkıldım ve bakım isteyen saç ve benim buna harciycak vaktim yok 2 çocuk olduğu için . Birde boşanma aşamasındayım onun parasıyla yaptırdığım saçları artık kullanmak istemiyorum depresyon siyahına girmek düşüncem sizler ne dersiniz bu konu hakkında? Sarıdan veya ombre den siyaha dönen varmı aramızda