Ozlem2904 Iki_pasa_annesi benim oğlumda öyleydi 3.5aylik olunca çok kısa kısa oturttum 20 30 saniye kadar 4aylikken tamamen basini dik tuttuğunda destekli oturtmaya başladım 6aylikken desteksiz oturabiliyodu
Milaa07 Iki_pasa_annesi benimde öyleydi başını sürekli kaldırıyordu şimdi 4 aylık artık oturtmaya başladım
Arzuubal Iki_pasa_annesi benim de öyleydi ben oturtsaydım keşke öyle yaparken şimdi 5buçyk aylık destekle oturuyor o zamandan başlasam şuan desteksiz oturabilirdi belki de
tuanamoms_07 Iki_pasa_annesi benim kızım da 3 aylık 2. Ayın ortasından beri oturmak istiyor izin vermiyordum engel olmak için didindim. Bu ay doktor muayenemizde sordum doktorum bebek kendi hazır ki istiyor kucakta kısa süreli oturtabilirsin dedi 4 de minderle destekli, 5. Ayda mama sandalyesi dedi. Ama bebek kafasını tutamasa bunlar olmaz dedi.
Fuuuuulya C şeklini alıyor dimi kalkmak istiyor sanki, benim kızlarım da öyleydi erkenden de ayaklanıyorlar genelde çok az destekli kucakta oturma yapabilir bizim doktor öyle demişti
Ozlem2904 Iki_pasa_annesi bence bebeğinizin gelisinine göre destekleyin onu. Bir tanıdığım Dr 6.ayda başlatıyoruz tüm bebeklerin dedi diye 6.aydan önce bebek kalkmak istemesine rağmen oturtturmamjs ek gıdaya baslayinca demiş Dr… bebek 8.ayda yeni yeni desteksiz oturuyordu. Çok kısa süreli olmak kosuluyla deneyin ama boynuna çok dikkat edin yani mesela kolunuzda yarım şekilde oturtun kolunuz sirtini ve boynunu desteklesin mutlaka