Kızlar merhaba..
Hamilelik öncesi baya bir hormon ilacı kullandım. O ara cildin hassas olduğunu tahmin edemedim ve bıyık bölgesine ağda yaptırdım. Sonrasında orası koyu renk iz kaldı. Bıyık gibi duruyor aynı ya evde bile kapatıcı sürme gereksinimi hissediyorum baya moralim bozuk bu konuda. Hamilelikte de baya arttı gibi. Zaten lekeli çilli bir yüzüm vardı onları seviyorum ama bu bıyık bölgesi baya üzüyor beni. Var mı önerebileceğiniz bir şey ?