BBK emzirmedim degil emziremedim.
Sanirim sütüm azdi bilemiyorum 3.5 ay emdi ama daha cok mamayla birlikte.
9 ay kdr da aman sifadir deyu damla da olsa sagdim ama nasi bi psikolojiyle ceken bilir..
Rızık iste halbuki bizle ilgili değil ki kiminin memeden veriyor Mevlam kiminin de mamadan 😉