Hanımlar 18 aylık bebeğim anne sütü alıyor yemeklerden de orta seviyede yiyor ama bu bir iki haftadır sabah kalkınca mama mama diyor ama kahvaltı hazırlıyorum pek bişey yemiyor sonra emmek istiyor emziriyorum hoşuna gideceği başka bişey hazırlıyorum ya da yediriyorum ama sık sık mama diyor aç olduğundan mı yoksa emmek istediğinden mi anlamadım