aylinalya35 benim kızımda 13 aylık elinle itiyor yemeği bu ara bizim yeni dişler patlıyor ben ona bağlıyorum ve zaten havalar aşırı sıcak biz bile bazen yemek istemiyoruz benim ki şuan sadece aşırı meraklı ara oğunlerde bütün meyvelerden önüne koyuyorum kendi tadıp yemek istiyor kek pankek vs yapıyorum önüne koyuyorum canı nasıl isterse yesin neticede onunla bir damak tadı var zorlamıyorum açıkçası zaten zorlamakta fayda etmiyor … Biraz sabır etmek gerekiyor. Öğün aralarının en az 3 saat olmasına dikkat edin. Eğer hiçbir şey yemiyorsa ve sizi emmiyor veya formül mama almıyorsa Tetagil diş granülü kullanmanızı tavsiye ederim.