4 ay 4 günlüğüz. Çarşamba aşı olduk ve rutin kontrol yaparken 20 günde 100 gr aldığını öğrendim 🥺 ebe daha kaliteli protein ağırlıklı beslenmemi söyleyip ( 4 aydır hep aynı besleniyorum ama neyse ) çocuk Dr gitmemi önerdi. Çocuk Dr 15 gün bakalım üne kilo alımı olmaz ise endokronoloji ye baktırmam gerekir dedi. Bu aya kadar hep 1 kg üzerinde kilo alıyordu ama diş mi atak mı bilmem 3 haftadır zaten huysuz, huzursuz adam akıllı meme vs istemiyor. Aç olsa gece de uyumaz bilemedim var mı fikri olan yada başından geçen sorun ne olabilir kızlar öpüyorum kocaman ❤️