queen_bee Kızlar cilt lekelerim için aldım arbutin serum ve mavi tonik emzirirken kullanabilirmiyim siz kullandınız mi? Cevap verirseniz sevinirim 🙂❤️
Drysmsn queen_bee benım de bugün gelecek sarı mavi tonık ve arbutın serum kullanabıkırız diye bılıyorum Retınol kullanılmıyor sadece
Mutsuz24 queen_bee bende 10 gündür arbutin serumu bide güneş kremini kullanıyorum lekelerim için almıştım emziriyorum onun dışında yüz temizleme jeli bide nemlendirici de aldım hepsini düzenli kullanıyorum
irem12 Mavi yonikye aha bha var o yüzden önermiyorlar onu kullanma canım arbutine se kullanabilirsiniz deniliyor
Drysmsn btba evet hatta sarısını kullanıyorum maviye göre daha ağır bir tonık 10 aylık bebegım emzırıyorum da çok da faydasını gördüm