Merhaba sevgili anneler .Bebeğim 11 aylık ve dün sabah birden hafif ateş başladı.Öncesinde hiç bir belirti hastalık durumu yoktu.Öğleye doğru carpol vermeme rağmen öğleden sonra ateşi daha da arttı ve akşama 38-38 i aşkın ateşi oldu ve gece yatış verdiler.Kan ,idrar,gaita tüm tahlilleri temiz çıkıyor ateşin neden olduğunu anlayamadı doktor.Dişte gelmediğini söylüyor.Ama buna rağmen ateşi sürekli düşüp yükselip bebeğim halsiz olduğu için desefirin,parol ve susuz kalmamsı için de boş serum takılarak iki günü hastahanede geçirdik.Eve çıkışımız verildi fakat agumentin tedavisine başladı.Antibiyotik verip vermeme konusunda tedirginim sonuçta ne olduğu belli değil ve hala ateşi yükselip düşüyor.Carpol ve dolven dönüşümlü vermeye devam ediyorum ..Daha önce agumentin kullanan oldu mu