2 gün boyunca sürekli huzursuzdu. Aşı yeri şişti ve kızardı. Ateşi de çıktı mahvetti bizi. Kan damlası bize de verdiler ama ben onu kullanmıyorum. Sağlık ocağının verdiği kabızlık yapıyor. Bestiron damla kullanıyorum. Kabızlık yapmıyor, içeriği temiz ve tadı güzel. Size de tavsiye ederim.