Simaa-1 Başlıyorum devamı gelmiyor burdan grup kuralım yedimlerimizin resmini atalım hem fikir olur hemde motive olmuş oluruz bildiklerimizi paylaşırız katılmak isteyen varmı 😊🌺
Deletedmom_68 Simaa-1 Dün başladım diyetisyen eşliğinde. Umarım çabucak gider kilolar😄sen kaç kilosun boyun kaç, hedef kaç🤓
Sedaaa55 Diyet yapmak istiyorum ama çocuktan düzgün şeyler yapamıyorum ki yemek için 🥺 4 aylık bebem var
Simaa-1 Sedaaa55 çocukla çok zor olur ya bende başlıyorum bı kaç gün sonra daha çok yiyerek birakiyorum
Simaa-1 Deletedmom_68 160 boyunda 80 kiloluk bir tombigim 😂 polikistik overliyim ben kolay kolay kilo veremiyorum
Barlas_mom Deletedmom_68 bende diyetisyene başladım ama verdiği liste bana hiç iyi gelmedi kontrole gidicem 17 sinde siz kaç kilosunuz ve listenizi paylaşır mısınız kıyaslama yapmak istiyorum 🤦🏻♀️
Deletedmom_68 Simaa-1 yaa, bununla ilgili karatay diyeti yapanlar vardı duydun mu araştırmadım bende olmadığı için ama aklımda öyle kalmış
otomatikanne Simaa-1 bende pcosluyum diyete eş düzenli yaptığım sporla çokta güzel kilo verdim. Sadece diyet değil sporu hayatınıza katmanız lazım🌸
Barlas_mom Deletedmom_68 Biliyor musun hemen hemen aynı listelerimiz ama 1 ayda hiç kilo vermedim üstelik yürüyüş demişti sadece 45 dk ve ben 1 saat Leslie de yaptım