Anneler yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğimin ateşi 7-8 saate bir 38.6 civarı oluyor, hapşırıyor, az öksürüyor. Birkaç bitkisel ilacı ve Calpol var. Ilık duş, nemli bezle silme vs yapıyorum ama korkuyorum da şu an tatildeyiz öyle denk geldi. Başka neye dikkat edebilirim asla emmiyor bu arada, yemiyor iştahsızlaştı 8 aylık🥺