4 ay 8 günlüğüz. Gündüz uykularımız kısalmaya başladı. 30dk falan uyuyor. Uykuya döndürmek zor oluyor. Gece daha iyi. Uykuları bölünmüyor çok ben alıp emziriyorum. Uyku gerilemesi nasıl bişi? Her bebekte farklı etki yapar mı? Bazıları zor bazıları kolay mı atlatır? Tecrübe edenler paylaşabilir misiniz sizde nasıl olmuştu?