Ozlemaydin Kilzar 33 gn once norml dogum ypatim bebegim 10 gn erkn dogdu gelisim geriligi nedeniyle. Neyse 2550 gm dogdu. Iki gn sonra dr ye goturudm 2450 olmustu aradan 19 gn gecti drye goturdum 3550 olmustu bu gn goturudm yani 33 gn oldu 4040 gm olmus siznkiler nasil bebis kilosu iymi bnmki bna ax gldi dr iyi dedi
Muhammedikra Ozlemaydin canım normaldir ben de kızımı 1 aylık aşısını götürdüğüm zaman kilosu 4.400 Dü
Didemmm Ozlemaydin 1ayda 600ile 800 gr almasi lazimmis bebegin seninki 800gr mi gecmis masallah gayet iyi annesi 😍
Ozlemaydin NaimeYilmaz bnm bn 5 olmasini istiyordum o kadar cok emzirmeme ragmn hala 5 e ulamadii 😂😂😍😍
Zinnire Ozlemaydin maşallah bnm kızımda 39+1 de dogdu 2800 du 4 gun sonra kontrolde 2600 dusmus dedi iki gun sonra saglik ocağında 2900 olmuştu suan kac bilmiyorum bir hafta sonra kontrolü var merak ediyorum
Lolita Ozlemaydin 2.ayında 5 ve uzeri kiloda oluyorlar.Saglikli olsun hastalanmasinlarda kilo cok ta önemli değil bence
Ozlemaydin Lolita cnm cok sayif korkuyorum hni altni degisnce giyindrince bnyo yaptrinca acba kemiklerimi agir cunku 4 kiloluk bir bebk gibi degil ya onun icn
araskuzumm0918 Ozlemaydin 38+2de 3250 doğduk,2günde 200 gram verdi ,1.ayın sonunda 4800 şuan ,dr gayet iyi dedi