1 haftadır yaklaşık cok bitik hissediyorum ek gıdaya geçtik ama bu sürede sütümde değişiklik gözlemledim biliyorum yumuşak göğüs süt olmadığı anlamına gelmez ama kızımı artık doyurmuyor sıkınca bile zar zor süt çıkıyor 1,5-2 yasına kadar emzirmeyi planlıyordum sütüm mü kesilmeye basladı ben mi evhamlandım bilmiyorum hal böyle olunca yemeğe daha da düşkünlük yaşadı gün icinde sürekli yemek yemek istiyor aç olduğunu anlıyorum cunku yemeden uyumuyor perişan olduk 2 dişimiz çıkmıştı zaten süreci atlattık sayılır ama 1 haftadır sütle mücadele ediyoruz ben ne yapacağımı sasırmıs durumdayım iyice strese girdim bir kaç kişiden de kızımın zayıfladığını duydum yarama parmak bastılar resmen bana yardım edin☹️ geceleri her saat bası kalkıyor gün icinde de sürekli yakamda emmeye calısıyor tam doyurmayınca yemek istiyor geceleri doymadığı icin sürekli uyanığız artık ya da ben mi anlamıyorum konu açlık mı değil bilmiyorum ama sütüm eskisi gibi değil onun farkındayım bir ay öncesinde kadar aşırı bir stres ve üzüntü yaşamıştım etkiler mi bilmiyorum ama zorlu süreçti insallah sütümü etkilememiştir