Kiöyon çayı yada her yemekten sonra 1 çay kaşığı kimyon yiin ben öyle yapıyordum. Ayrıca zararlı diyecekler ama hiçde değil seytinyağı verebilirsin bebişine bağırsakları çalıştırır. Günde 5 sefer bile verdiğim oluyordu bunun yanındada her emzirmemden önce zeytinyağıyla bütün vücuduna masaj yapıyordum rahatlıyordu. Çay kaşığına biraz sütünü karıştırarak zeytinyağını ver hiç bişi olmaz . Geçmiş olsun 🌸