Merhaba arkadaşlar benim vücudumda durduk yere çıkan morluklar var 3 ay önce gidip kan tahlili yaptırdım hepsi temiz çıktı sağlık ocağı belki d vitamini eksikliği var demişti ilaç kullandim fakat şuan tekrardan çıkıyor 3 ayda d vitamini dusermi bide çok stresli biriyim böyle bidurum başına gelen varmı acaba