Zynp1 korkayın hiç bişisi tok çok normal dedi. Günde 2 en fazla 3 bez dedim kakasında mukus gibi yada kan olmadığı sürece hiç bi sorun yok diş döneminden kaynaklı olabilir dedi. Senin bebişinde kan veya mukus gibi varsa kaka testi yaptırır için rahat eder. Ben yaptırdım yinede her ihtimale karşı sonuçlar 2 güne çıkacaka bakalım. Geçmiş olsun şimdiden korkmayın ama 🌸